اپیزود نخست سریال اورجین را در یوتیوب تماشا کنید

0 1,417

مریم فخیمی: گروهی از مهاجران در سفینه‌ای که در مدار سیاره‌ای ناشناخته است گرفتار
شده‌اند.مسافران برای ادامه حیات باید با یکدیگر همکاری کنند، در این میان
آن‌ها متوجه می‌شوند موجودی ناشناخته در میانشان وجود دارد. این سناریوی جدیدترین سریال فضایی  به نام اورجین(Origin) است که وبسایت یوتیوب اعلام کرده در ۲۳آبان ۹۷، اپیزود نخست این مجموعه را در یوتیوب‌پریمیوم به نمایش در خواهد آورد.

فرضیه بسیار آشنا است: گروه‌های مختلف مردم با ترک زمین زندگی جدیدی در یک سیاره دیگر آغاز می‌کنند.هر کدام از آن‌ها گذشته تاریکی پشت سر نهاده‌اند.هنگامی که این مهاجران در این سفر طولانی و پیش از رسیدن به مقصد، به طور اسرارآمیزی از وضعیت استاز(کمای موقت) خارج شدند، متوجه می‌شوند بیشتر همنوعانشان رفته‌اند و چیزی ناشناخته برخی از آن‌ها را گشته است.

نقد کوتاهی بر سریال
هر نویسنده تحت تاثیر کارهای دیگران قرار می گیرد، اما تأثیراتی که در اینجا می‌بینیم واضح است، وقتی طرح نمایش داده شده در تریلر و فیلم‌هایی که تا کنون به نمایش گذاشته شده‌اند را با سایر آثار مشابه مقایسه می‌کنیم این شباهت‌ها را می‌بینیم:
خدمه در یک سفینه غول‌پیکر بیدار می شوند در حالی که بسیاری از نفرات ناپدید شده‌اند (سریال علمی‌تخیلی ماده تاریک)
به گفته خدمه کشتی آنها بخشی از عملیات عظیم ترک زمین بودند (سریال علمی‎تخیلی گمشده در فضا)
به نظر می‌رسد موجود ناشناخته‌ای که توانسته به سفینه راه یابد، بسیاری از اعضای خدمه را کشته است (نگاه کنید به  فیلم بیگانه).

عوامل اجرایی و بازیگران
لوگان (با بازی تام فلتون) مجرمی خرده‌پا در زمین بود که حضورش در سفینه فضایی را شانسی بزرگ در زندگی جدید می‌داند. لانا (با بازی ناتالی تنا) از نیروهای ویژه ایالات متحده است که به بیماری اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) مبتلا است. سن‌میتسوجی با نام شون در نقش یکی از اعضا یاکوزا و فیلیپ کریستوفرنقش باوم آرنت را ایفا می‌کنند. 

پخش مجموعه
در ۲۶اکتبر ۲۰۱۷، اعلام شد که یوتیوب تولید فصل اول سریال اورجین که شامل ۱۰قسمت است انجام داده.این مجموعه توسط مایک واتکینز که نویسنده و مدیراجرایی سریال نیز است ساخته شده است. شرکت‌های تولیدی رادیومیدنایت، لفت‌بنک‌پیکچر، CiTVC و سونی پیکچرزتلویژن در ساخت این مجموعه همکاری داشتند.
در تاریخ ۲۴ژانویه ۲۰۱۸گزارش شد که این مجموعه در اوایل سال ۲۰۱۸به نمایش درخواهد آمد. در تاریخ ۲۷اوت ۲۰۱۸، در توییتر به طور رسمی اعلام شد که این سریال در 14 نوامبر ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.

همه چیز را رها کن،به پایین منگر،چشمانت را به روی زمین ببند، تو باید زمین را ترک کنی و در جهانی جدید بیدار شوی! گذشته را فراموش کن، اورجین مسیر شما به سوی یک زندگی جدید است.

ده قسمت نخست این مجموعه جذاب و علمی‌تخیلی را 23آبان در یوتیوب تماشا کنید.

با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=11507
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها