کنفرانس بین‌المللی حقوق فضایی در روسیه برگزار می‌شود

0 215

اولین کنفرانس بین‌المللی جوانان و حقوق فضایی با مدیریت دانشکده حقوق دانشگاه تحقیقات ملی سامارا (Samara State Aerospace University) شاهد حضور دانشمند جوان از روسیه و دیگر کشورها خواهد بود.
آنا رزنزویگ، معاون دانشکده حقوق دانشگاه انستیتو تحقیقات ملی سامارا، ضمن مصاحبه با خبرگزاری تاس اعلام کرد دانشمند جوانان روسیه و چند کشور دیگر در اولین کنفرانس بین المللی جوانان و حقوق فضایی که در ماه نوامبر در سامارا برگزار می‌شود حضور خواهند داشت.
“کنفرانس بررسی حقوقی روابط اجتماعی بر روی زمین و فضا” روزهای ۹ و ۱۰نوامبر در دانشگاه سامارا برگزار می‌شود و بنا به گفته روزنزویگ بیش از ۱۰۰ درخواست از روسیه، بلاروس، هند و چین به دفترخانه این کنفرانس رسیده است.
بنا به اطلاعیه روابط رسانه‌ای دانشگاه، این کنفرانس به مناسبت روز جهانی علوم و ۱۰نوامبر ۱۹۷۰سالگرد پرتاب لوناخود-۱ (1-Lunokhod) نخستین خودروی زمینی که در کره‌ای دیگر به فعالیت پرداخت برگزار می‌شود.
به گفته روزنزویگ، موضوعات مورد بررسی در کنفرانس بسیار گسترده است. جلسات در هشت بخش به زبان‌های روسی و انگلیسی و شامل مواردی چون تنظیمات قانونی اقتصاد دیجیتال و توسعه قانون فضایی، بازی‌های فکری، مأموریت‌های علمی خواهد بود.
مسئولان کنفرانس معتقد هستند برگزاری چنین رویدادهایی علاقه به مشاغل مربوط به حقوق فضایی بین‌المللی را افزایش می‌دهد و در بهبود مهارت مشارکت در بحث‌های فضایی همچنین بالا بردن مهارت‌های تحلیلی شرکت‌کنندگان در بررسی و حل پرونده‌های مربوط به اختلافات بین‌المللی، تاثیرگذار است.

منبع خبرگزاری ایسنا
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=11503
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها