معرفی بازی Star Wars: X-Wing

0 616

باید پذیرفت که طرفداران جنگ ستارگان رویای پرواز با فضاپیمای X-Wing را در سر دارند. در حالی که نسخه‌های ارتقا یافته بازی‌های دونفره مانند Star Wars: Squadron Rogue و Star Wars Battlefront II تکرار شدند اما هیچ کدام نمی توانند با بازی اصلی یعنی  Star Wars: X-Wing مقایسه شوند. این نسخه در سال ۱۹۹۳ برای رایانه‌های شخصی  منتشر شد.
بعد از انتشار فیلم علمی‌تخیلی جنگ ستارگان در سال ۱۹۷۷ که با استقبال بی‌نظیری در سراسر جهان مواجه شد، ساخت فیلم‌هایی و بازی‌هایی که باعث گسترش جهان جنگ ستارگان در فرهنگ عامه در سراسر جهان شد افزایش یافت. در سال‌های بعد بسیاری از کمیک‌ها، موسیقی‌ها، فیلم‌ها از جنگ ستارگان ساخته شد.  در سه دهه گذشته نزدیک به ۵۰بازی از مجموعه Star Wars منتشر شده، به گونه‌ای که هر چند سال یکبار شاهد انتشار نسخه جدیدی از آن هستیم.
Star War: X-Wing یک بازی ویدیویی شبیه سازی شده فضایی است.  X-wing یک فضاپیمای افسانه‌ای در سه گانه اصلی و دنباله دار فیلم جنگ ستارگان است. 
در X-Wing، بازیکنان بیش از ۱۰۰ماموریت مختلف علیه شورشیان و علیه امپراطوری کهکشانی را بر عهده دارند. نسخه X-Wing اجازه می‌دهد تا بازیکنان جنگ ستارگان را قبل از آغاز سه گانه اصلی تجربه کنند، که بازتاب مبارزات نمادین مانند نبرد یوین (Battle of Yavin) است. 
این نسخه اولین بازی ویدیویی ساخته شده توسط LucasArts  است. در این نسخه کنترل X-Wing  برا هدف قرار دادن TIE Fighters به بازیکنان داده می‌شد، شکل کلی بازی دقیقا مشابه نسخه قبلی بود که توسط Mike Hally طراحی و برای دستگاه‌های آرکید منتشر شد، با این تفاوت که با توجه به انتشار بازی برای سیستم عامل DOS و Macintosh اینبار شاهد سطح گرافیکی بهتری بودیم.
مجوز استفاده از طرح این سفینه دراسباب بازی‌، رمان‌ها و کمیک‌ها نیز صادر شده است. 

منبع
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=11286
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها