مشارکت ایران درنشست سازمان همکاری‌های فضایی

0 499

نمایندگان کشورمان از سازمان فضایی ایران و وزارت امور خارجه در یازدهمین نشست مدیران اداری سازمان همکاری‌های فضایی آسیا-اقیانوسیه یا اپسکو (APSCO) در گوانجو چین، مشارکت کردند.
سازمان فضایی ایران اعلام کرد که حضور در مجامع بین‌المللی بسیار مهم است و مهم‌تر از آن حضوری فعال، با برنامه و مؤثر در این مجامع است که این مسئله در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار دارد.
در همین راستا و در جهت مشارکت مؤثر و فعال سازمان فضایی ایران در نشست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی مرتبط، جهت پیشبرد اهداف و تأمین منافع ملی کشور، نماینده سازمان فضایی ایران به همراه نماینده وزارت امور خارجه در یازدهمین نشست مدیران اداری سازمان همکاری‌های فضایی آسیا-اقیانوسیه آپسکو که از ٢٠تا ۲۳شهریور سال جاری در گوانجو چین برگزار شد، شرکت کرد.
بررسی سند سیاست‌ها و رویه‌های عضویت، سند چشم‌انداز ٢٠٣٠آپسکو، ایجاد دپارتمان عملیات برنامه و خدمات داده، آخرین وضعیت پروژه‌ای در حال اجرای آپسکو و …، از مهم‌ترین موضوعات در دستور کار این نشست بود.
مشارکت محتوایی و تأثیرگذار در چنین نشست‌هایی مستلزم هم‌افزایی و هماهنگی هرچه بیشتر تمام سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و فعالان حوزه فضایی کشور است.

منبع خبرگزاری مهر
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=11128
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها