1397/06/22

با نرم افزار سولارواک‌لیت در فضا کاوش کنید

کمتر کسی است که آرزوی سفر به فضا را در دل نداشته باشد. اما تعداد افرادی که توانستند سیاره مادری‌شان را از فضا تماشا کنند بسیار کم است. سازندگان نرم‌افزارهای کاربردی با تولید برنامه Solar Walk Lite رویای بخشی زیادی از علاقه‌مندان به سفرهای فضایی را به سرانجام رساندند.
با نرم افزار سولارواک‌لیت در فضا کاوش کنید

مریم فخیمی: کمتر کسی است که آرزوی سفر به فضا را در دل نداشته باشد. اما تعداد افرادی که توانستند سیاره مادری‌شان را از فضا تماشا کنند بسیار کم است. سازندگان نرم‌افزارهای کاربردی با تولید برنامه  Solar Walk Lite رویای بخشی زیادی از علاقه‌مندان به سفرهای فضایی را به سرانجام رساندند.
Solar Walk Lite یک مدل بسیار جذاب سه بعدی  برای اکتشاف در سامانه خورشیدی و فضا است.  این برنامه یک شبیه ساز فضایی دقیق است که مدارهای واقعی اجرام آسمانی، ترتیب سیارات، مقیاس و حرکت خورشید را نمایش می‌دهد. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا تمام 8 سیاره، بیش از 20 قمر،سیارک‌ها و دنباله‌دارها، 9 ماهواره ساخت بشر، 9 سیاره کوتوله و بیش از 50 ستاره را کشف کنید. شما می توانید با استفاده از این برنامه شگفت‌انگیز می‌توانید هر جرم سماوی را پیدا و بررسی کنید.

با نرم افزار سولارواک‌لیت در فضا کاوش کنید
نسخه  Lite این شبیه‌ساز فضایی شناخته شده کاملا رایگان و بسیار کم حجم است، اما تمام ویژگی‌های اصلی و اجرام منومه خورشیدی ما را در بردارد.
کاربر بدون اتضال به اینترنت به برنامه دسترسی دارد(به غیر از گالری و ویکی پدیا).
این برنامه یک پلانتاریم عالی برای بچه‌ها و بزرگسالان است. کودکان عاشق شناخت فضا هستند، گرافیک شگفت‌انگیز و اطلاعاتی که در این برنامه فضایی ارائه می‌شود جذاب و فریبنده است. بچه‌ها با یک سفر فضایی مجازی از نزدیک  سیارات، قمرها و ستارگان دیده و لذت خواهند برد. این برنامه یک منبع عالی برای دانش‌آموزان برای کشف سیارات وشناخت جهان است.
این شبیه‌ساز فضایی عالی برای معلمانی که می‌خواهند نجوم را به دانش‌اموزان آموزش دهند بسیار مفیدو عالی است. با Solar Walk Lite  دیگر نیازی به  تلسکوپ برای دیدن سیارات نخواهید داشت.

ویژگی های اصلی
شبیه ساز فضایی سه بعدی:با نمایش واقعی از موقعیت، اندازه، ساختار داخلی سیارات منظومه شمسی و اقمارشان، مدارهای آن‌ها، ستارگان، دنباله‌دارها، ماهواره‌ها و دیگر اجرام آسمانی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
 کاربراطلاعات زیادی از سیارات و اجرام سماوی چون اندازه، جرم، سرعت مداری، مأموریت‌های اکتشافی، لایه‌های ساختاری بدست خواهد آورد.
گالری عکس دارای عکس‌های واقعی که توسط تلسکوپ و یا فضاپیمای ناسا در طی ماموریت‌های فضایی گرفته شده می‌باشد.
اگرعینک سه بعدی آناگلیف دارید، می‌توانید با حرکت در جهان ازتماشای زیبایی‌های آن لذت ببرید.
از قابلیت زوم کردن برای دیدن اجرام نزدیک و موقعیت سیستم خورشیدی در کهکشان برخورداراست.
دراین برنامه بر اساس اطلاعات علمی جمع‌آوری شده توسط فضاپیماهای ESA، ناسا و تلسکوپ‌های زمینی ‌مدل فضاپیماها طراحی شده است.

اجرام اصلی که در این برنامه کشف خواهید کرد

سیارات: عطارد، ناهید، زمین، مریخ، مشتری، زحل، اورانوس، نپتون.
اقمار: فوبوس، دیموس، کالیستو، گانیمد، اروپا، ایو، هایپریون،لاپتوس، تیتان، رئا، دیون، تتیس، انسلادوس، میماس، اوبرن، تیتانیا، امبریل، آریل، میراندا، تریتون، لاریس، پروتئوس، نرئید، شارون
کوتوله‌ها و سیارک‌ها: پلوتو، سرس، ماکی‌ماکی، ایریس، سدنا،ایروس، هومیا
دنباله‌دارها: هیل‌باپ، هالی، بارلی، ایکیا-ژانگ
ماهواره‌ها و مدارگردها: تلسکوپ فضایی هابل، ایستگاه فضایی بین المللی (ISS)، آکوآ، انوی‌ست، سوزاکو، دائیچی، کروناس-فوتون، ERBS، SEASAT
ستاره‌ها: خورشید، شباهنگ، ابط الجوزا، آلفا قنطورس

اگرعاشق نجوم هستید، اگر می‌خواهید دانش بیشتری در مورد سامانه خورشیدی و سیارات آن کسب کنید،اگر همیشه رویای فضانورد شدن و پرواز به فضا را داشتید و اگر به دنبال ابزاری کاربردی برای آموزش نجوم به کودکان هستید، همین حالا برنامه «سولارواک‌لیت، پلانتاریم» دانلود و نصب کنید.

منبع: گوگل پلی