1397/06/19

نمای قله کلیمانجارو از ایستگاه فضایی بین‌المللی

ناسا اخیراً تصویری بی‌نظیر از قله کلیمانجارو (Kilimanjaro) در شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است. تمام چیزی که در تصویر مشاهده می‌کنید قله کلیمانجارو است که می‌توان آن را یک جهان پهناور ، بزرگ و بی‌نظیر دانست.
نمای قله کلیمانجارو از ایستگاه فضایی بین‌المللی

ناسا اخیراً تصویری بی‌نظیر از قله کلیمانجارو  (Kilimanjaro) در شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است.
تمام چیزی که در تصویر مشاهده می‌کنید  قله کلیمانجارو است که می‌توان آن را یک جهان پهناور ، بزرگ و بی‌نظیر  دانست.
قله کلیمانجارو با سه مخروط آتش‌فشانی کیبو، مانزوی و شیرا بلندترین کوه آفریقا است. این کوه با ارتفاع ۴۹۰۰متر از دامنه و ۵۸۹۵متر از سطح دریا، آتش‌فشانی نیمه خاموش در کشور تانزانیا و در مرز این کشور با کنیا قرار دارد. این کوه جزو قله‌های هفت‌گانه دنیا به‌ شمار می‌رود.
ریکی آرنولد (Ricky Arnold) فضانورد آمریکایی ناسا، اخیراً موفق به ثبت تصویر قله کلیمانجارو  از ایستگاه فضایی بین‌المللی شده است.
در حال حاضر شش نفر در آزمایشگاه ایستگاه فضایی بین‌المللی که در فاصله ۴۰۳متری سیاره زمین قرار دارد، زندگی و در آنجا تحقیقات علمی را انجام می‌دهند.

سنجش از دور | عکس و فیلم و اینفوگرافیک |