معرفی بازی؛ نبرد بی‌انتها در فضا

0 1,222

مریم فخیمی: Everspace  یک بازی فضایی تک نفره سه بعدی با عناصر roguelike و داستان غیر خطی جذاب است که توسط کمپانی  ROCKFISH Games طرحی و تولید شده است.
Everspace یک بازی اکشن فضایی است که در آن بازیکنان در نبردهای فضایی با مشکلاتی روبرو هستند.
این بازی، داستان خلبان یک سفینه فصایی است که حافظه خود را از دست داده و اکنون باید هم با دشمنان بجنگد و هم با سفر به قسمتهای مختلف، خاطراتش را بازیابی کند تا هویت خود و این که چرا در حال نبرد با سفینه‌های دیگر است را بفهمد.
بازیکن در طی مراحل مختلف با دشمنان بسیاری مواجه می‌شود. اینکه شما چقدر در کنترل سفینه مهارت دارید مهم نیست چرا که در طی نبرد حتما با مرگ روبرو خواهید شد. اما هربار که در بازی بمیرید در شروع دوباره قدرتمندتر خواهید شد. در این بازی به ازای هر دشمنی که از بین می‌برید مقداری اعتبار به شما تعلق می‌گیرد که با آن می‌توانید امکانات مختلفی را برای بقا تهیه کنید و سلاح‌ها، سفینه، قابلیت مانور و امنیت خود را ارتقا دهید. شما برای بقا باید سوخت و سلامتی سفینه را در کنترل داشته باشید. محیط‌های بازی بسیار خطرناک هستند. بعضی از سیارات سیاه‌چال‌هایی دارند که شما را به سمت خود کشیده و بدون هیچ رحمی خط سلامتی شما را کاملا خالی می‌کنند. هربار که بازی را از ابتدا آغاز می کنید تمامی محیط و ویژگی های بازی از صفر تولید می‌شوند و همین مسئله باعث شده تا هیچگاه اتفاقات تکراری در بازی رخ ندهد.

در این بازی، شما در یک سفر چالش انگیز با جهانی پر از شگفتی‌های غیرقابل باور و زیبا مواجهید. اوراسپیس یک بازی فضایی و هیجان‌انگیز است که در آن کاربر با شخصیت‌های جالبی که هر کدام بخشی از معمای بازی را می‌گویند روبرو خواهد شد.
این بازی فضایی سخت و  Roguelike شامل ۷بخش است که برای رسیدن به پایان بارها و بارها مرگ را تجربه خواهید کرد. اگر حوصله مرگ‌های بسیار زیاد و درس گرفتن از شکست را ندارید بهتر است سراغ این بازی نروید.
یکی از نقاط قوت بازی، وجود طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و سفینه های فضایی است. جمع‌آوری و یا استخراج منابع، استفاده از نقشه‌های فضایی برای غارت کردن برخی از تجهیزات دشمنان، کشف سیاره‌های جدید و سطوح پنهان بازی، گرافیک قابل قبول و موسیقی متن گوش‌نواز از ویژگی‌های منحصر به فرد بازی است.
تمام سرمایه مورد نیاز بازی Everspace از طریق وب‌سایت Kickstarter جمع‌آوری شده است.

منبع everspace
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=10933
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها