اپلیکیشن های جدید ناسا برای آموزش و تفریح در فضا

اپلیکیشن‌های جدید ناسا با نام‌های Exoplanet Excursions و NASA Selfies معرفی شدند. این نرم‌افزارها با واقعیت مجازی و امکان سلفی گرفتن، شما را به یک سفر مهیج فضایی خواهند برد.
معمولاً نرم افزارهای شرکت ناسا با اهداف تجاری ارائه می‌شود، ولی این‌بار سازندگان با روح بخشیدن به نرم‌افزارهای خود، فراتر از توضیحات علمی رفته‌اند. Exoplanet Excursions یکی ازاپلیکیشن‌های جدید ناسا است که بر پایه فناوری واقعیت مجازی و برای هدست‌های آکیولس و اچ تی سی وایو طراحی شده است. این تجربه سه‌بعدی به شما اجازه پرواز و گشت‌وگذار در منظورمه تراپیست-۱ را داده و حتی کاربران می‌توانند آن را با سایر سیاره‌ها مقایسه کنند.
NASA Selfies دیگر اپلیکیشن ناسااست که البته فراگیر شدن آن احتمالاً کمی سخت خواهد بود. این اپلیکیشن که برای اندروید و آی او اس توسعه پیدا کرده، به شما اجازه می‌دهد در برابر لندمارک‌های کیهانی همچون سحابی شکارچی (Orion Nebula) یا ستاره زتا مارافسای (Zeta Ophiuchi) سلفی بگیرید. نرم‌افزار پیش رو طراحی جالبی دارد، اما چیزی به ما می‌گوید که پیش از بازگشتن به فیلترهای اینستاگرام یا لنزهای اسنپ چت، یک یا دو بار از آن استفاده خواهید کرد.

منبع گجت نیوز