ابزاری جدید برای تبدیل گوشی هوشمند به تلفن ماهواره‌ای

0 695

مریم فخیمی:دستگاه BivyStick درگوشی هوشمند فعلی شما مزایای یک دستگاه GPS و ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه را ارائه خواهد داد.
Bivy، برنامه‌ای است که کاربران را قادر می‌سازد مسیرهای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، قایق‌رانی، کوهنوردی، اسکی و غیره را پیدا و ضبط کرده و مسیرهای خود را به اشتراک بگذارد. این دستگاه همچنین قابلیت به‌روز رسانی و مشاهده مطالب شبکه‌های اجتماعی را در دو دست‌ترین نقاط ممکن می کند.
BivyStick  با گوشی هوشمند شما کار خواهد کرد و تمام مزایای یک دستگاه GPS و ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه را برای ارسال پیام‌ها، ردیابی و به اشتراک‌گذاری اطلاعات مکان، دسترسی به نقشه‌های  GPS، پیشبینی آب و هوا و اطلاع‌رسانی به اورژانس در شرایط ضروری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. 
استفاده از تلفن همراه امری بدیهی و رایج است اما آیا این وسیله در شرایط اضطراری می‌تواند ناجی شما باشد؟
با در نظر گرفتن مشکل آنتن‌دهی در مناطق دورافتاده و کوهستانی، و اینکه باطری تلفن همراه ممکن است تمام شده یا خراب شود بنابراین نیاز به ابزاری که بتواند درشرایط سخت کاربرد داشته باشد بسیار احساس می‌‌شود. 

BivyStick  با اتصال به گوشی هوشمند کاربران از طریق بلوتوث یا کابل فعال می‌شود و بدون پوشش شبکه هم کار می‌کند. یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری در این دستگاه گنجانده شده که در مواقع اضطراری قادر است گوشی شما را دو سه بار شارژ کند تا شما همچنان بتوانید از امکانات این دستگاه استفاده کنید. در نتیجه از این دستگاه به عنوان پاور بانک هم می توان استفاده کرد.
Bivystick  به کاربران قابلیت ارسال و دریافت پیام SMS از طریق ماهواره را ارائه می دهد تا همیشه با دوستان خود در ارتباط باشید.با این دستگاه می‌توانید مسیرهای خود را ذخیره کنید تا در هنگام برگشت دچار مشکل نشوید.
ونس کوک موسس این شرکت گفت: خروج از منزل و سفر در طبیعت برای سلامت روح و جسم لازم است. ما در تلاشیم تا به کمک این دستگاه به مردم کمک کنیم تا با امنیت و آرامش خاطر بیشتری به طبیعت‌گردی بپردازند.
کمپین BivyStick Kickstarter برای جمع‌آوری کمک مالی عمومی در حال حاضر فعال است و از 30 ژوئیه اجرا خواهد شد. انتظار می رود BivySticks در اوایل پاییز ۲۰۱۸ عرضه شود.

منبع powder
با اشتراک گذاری مطلب از اسپاش حمایت کنید
https://espash.ir/?p=10582
مطالب پیشنهادی اسپاش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها